Cadzand

Veel gestelde vragen | Forum

Kwijt geraakt

Stefanie

Maandag 09 februari 2009

Geachte,

Ik ben zondag tijdens een strandwandeling mijn autosleutels kwijt geraakt. Het gaat om het merk Volvo.
Zou u eventueel een idee hebben waar ik deze zou kunnen terugvinden (als de persoon die ze gevonden heeft zo goed is geweest ze ergens af te geven)

Ik hoop nog iets van u te horen
Dank bij voorbaat.

Ronald

Medewerker

Dinsdag 10 februari 2009

U geeft aan dat u iets verloren of gevonden heeft in de regio Cadzand.

Iets verloren?
Als u een voorwerp in (de omgeving van) Cadzand verloren heeft, kunt u navraag doen bij de politie. Misschien is uw voorwerp al gevonden. Na aangifte van verlies en op vertoon van uw legitimatie, kunt u uw bezit dan meteen meekrijgen.

Als u iets verloren heeft kunt u als volgt informeren of uw voorwerp gevonden is:
- U kunt bellen naar het landelijke nummer 0900-8844.
- Bij ieder politiebureau in de gemeente Sluis. Hier heeft u de contactgegevens:
Politie Sluis
Trageldam 1
4501 CX Oostburg
Tel: 0900-8844

Iets gevonden?
Heeft u een voorwerp in (de omgeving van) Cadzand gevonden, dan is het uw plicht om uw best te doen om het weer bij de eigenaar terug te bezorgen. Als u weet wie de eigenaar is, dan kunt u dit zelf regelen. Weet u niet wie de eigenaar is? Dan kunt u het voorwerp aangeven bij de politie.

Als u iets heeft gevonden kunt u daar op verschillende manieren melding van maken:
- U kunt bellen naar het landelijke nummer 0900-8844.
- Bij ieder politiebureau in de gemeente Sluis. Hier heeft u de contactgegevens:
Politie Sluis
Trageldam 1
4501 CX Oostburg
Tel: 0900-8844

Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.
Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Waar kunnen er paarden worden gehuurd in de omgeving van Cadzand? Donderdag 09 juli 2009
Strandwandeling per paard Maandag 17 maart 2008
Paardrijstages / -kampen voor kinderen in Cadzand Maandag 26 mei 2008
Visverguning Donderdag 23 juni 2011
Groene steen gevonden in Cadzand Zondag 02 januari 2011
Fietsverhuur in Cadzand Zondag 27 september 2009
Koopzondag in Cadzand Vrijdag 27 augustus 2010
Kwijt geraakt Maandag 09 februari 2009
Heeft u tips, suggesties, adressen van maneges of boeren die hun wei verhuren? Dinsdag 29 juli 2008
Verloren in Cadzand Vrijdag 08 juli 2011

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Cadzand.info ™