Veel gestelde vragen | Forum
Paardrijstages / -kampen voor kinderen in Cadzand
Kempynck
Maandag 26 mei 2008
Graag had ik informatie gekregen i.v.m. de mogelijke paardrijstages/kampen voor kinderen in Cadzand.
Zijn er maneges die kinder-paardrij of ponykampen van één week organiseren (zonder overnachting), wat is de minimumleeftijd, kostprijs,...?
mvg,
Trui Kempynck
Zijn er maneges die kinder-paardrij of ponykampen van één week organiseren (zonder overnachting), wat is de minimumleeftijd, kostprijs,...?
mvg,
Trui Kempynck
|
Medewerker Woensdag 13 oktober 2010 |
Alle informatie over paardrijden op strand of de omgeving (waaronder lokale maneges) vindt u op de Paardrijden pagina.
|
|
Last check on:
Woensdag 28 december 2011 |
Meer onderwerpen
| Met het openbaar vervoer van Knokke-Heist naar Cadzand | Vrijdag 12 november 2010 | |
| Verloren in Cadzand | Vrijdag 08 juli 2011 | |
| Groene steen gevonden in Cadzand | Zondag 02 januari 2011 | |
| Welke periode mag je met je paard op het strand? | Vrijdag 08 april 2011 | |
| Een manege (prive paardenstallen of manege) voor mijn eigen paard plaatsen tijdens mijn vakantie aan zee volgende zomer. | Maandag 19 januari 2009 | |
| Gemeente Cadzand | Maandag 11 januari 2010 | |
| Internetcafe in Cadzand | Woensdag 02 april 2008 | |
| op welke delen van het strand loslopende honden zijn toegelaten? | Zondag 22 mei 2011 | |
| Zijn honden toegelaten op strand? | Woensdag 01 juni 2011 | |
| Voorschriften voor sportvissen vanaf het strand in Cadzand | Zondag 30 oktober 2011 |
Een vraag plaatsen
In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.